مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 22:402023-10-18اقتصادي

برپایی نمایشگاه تخصصی نهاده ها و ادوات کشاورزی در رشت


معاون جهاد کشاورزی گیلان، از برپایی هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی در نمایشگاه بین المللی استان خبر داد و گفت: - ایسنا/گیلان معاون جهاد کشاورزی گیلان، از برپایی هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی در نمایشگاه بین المللی استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه چهار روزه در رشت برپاست.

سید علی موسوی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه با 50 غرفه از 25 لغایت 28 مهرماه در نمایشگاه بین المللی رشت برپاست.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه تخصصی را آشنایی بیشتر کشاورزان با ماشین آلات، ادوات و نهاده های کشاورزی و حذف واسطه ها برای تهیه این تجهیزات دانست و افزود: کشاورزان می توانند علاوه بر آشنایی با ماشین آلات جدید، مستقیم و بدون واسطه اقدام به تهیه و استفاده از این ماشین آلات در مزارع خود کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از کشاورزان خواست حتما از نمایشگاه مذکور بازدید کنند و گفت: علاوه بر ماشین آلات جدید، یکسری سموم و نهاده های جدید نیز وارد عرصه شده و کشاورزان می توانند بدون واسطه اقدام به تهیه آن کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه تخصصی نهاده ها و ادوات کشاورزی در رشت

برپایی نمایشگاه تخصصی نهاده ها و ادوات کشاورزی در رشت